Nieuwsbrief

Klantenservice

 

 
Heb je een vraag of heb je advies nodig?
Stuur een mail naar info@lekkerengoed.nl. Wij streven ernaar om binnen 4 uur op jouw mail te reageren.
Opmerkingen en suggesties
Wil je ons helpen onze service te verbeteren? Bij Lekker en Goed doen we er alles aan om een uitstekende service aan onze klanten te waarborgen. Heb je een opmerking of suggestie hoe we onze service kunnen verbeteren? Alvast bedankt voor je input! Stuur een mail naar klantenservice@lekkerengoed.nl.
Hoeveel dagen van te voren bestellen?
Voor 19.00 uur besteld is de volgende dag geleverd.
Zijn de producten van Lekker en Goed er ook voor particulieren?
Natuurlijk.
Kan ik de producten van lekker en Goed dezelfde dag nog laten bezorgen?
Nee, helaas niet.
Kan ik meerdere bestellingen tegelijk door heel Nederland laten bezorgen?
Geen probleem, mail naar sales@lekkerengoed.nl en u krijgt van ons een invullijst gemaild.
Kan ik ook per fax bestellen?
Nee, helaas niet.
Kan ik ook producten van Lekker en Goed in België laten bezorgen?
Nee, helaas niet.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Nee, indien u een mail naar sales@lekkerengoed.nl stuurt dan wordt er binnen 4 uur contact met u opgenomen.
Bezorgen jullie ook in België?
Nee, helaas niet.
Bezorgen jullie ook op zon- en feestdagen?
Nee, wij bezorgen niet op zon- en feestdagen.
Hoe laat wordt de bestelling afgeleverd?
Indien je kiest voor thuisbezorgen of op locatie wordt de indicatieve bezorgtijd van PostNL in het bestelproces weergegeven. Indien je kiest voor afhalen op 1 van de PostNL afhaallocaties, dan kan dit gemiddeld genomen na 15:00 uur. Bij beide opties kun je de levering via track en trace volgen.
Kan ik een tijdstip opgeven voor de bezorging?
Nee, dit kan helaas niet.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is?
Onze chauffeur zal proberen de producten bij de buren te bezorgen. De ontvanger kan zijn producten hier dan ophalen. Indien dit ook niet mogelijk is dan zal onze chauffeur de producten mee terug nemen en een afhaalbericht achterlaten. De producten worden dan 48 uur na productie voor u bewaard (dit geldt niet voor zaterdag leveringen). Eventueel kunnen de producten in overleg worden na bezorgd.
Wat kost de bezorging?
De bezorging kost 5,50 op ieder adres in heel Nederland!
Hoe betaal ik als particulier?
U kunt als particulier betalen via uw eigen bank met een iDEAL-betaling. iDEAL is het meest gebruikte betaalsysteem van de Nederlandse banken en is snel, simpel en 100% veilig. Na aflevering wordt er ook een digitale factuur aan u verzonden.
Wat kost de bezorging?
De bezorging kost 5,50 op ieder adres in heel Nederland!
Krijg ik als bedrijf een factuur toegezonden?
Natuurlijk. De factuur wordt na levering digitaal aan u verzonden.
Wat is de betalingstermijn voor bedrijven?
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.
Wat is iDEAL?
iDEAL is het betaalsysteem via internet van de Nederlandse banken, zeg maar pinnen via internet! Volledig beveiligd, snel en simpel. Het enige wat u nodig heeft is internet bankieren via ABN AMRO, Rabobank of ING.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.
Zijn de prijzen van de producten van Lekker en Goed inclusief bezorgen?
Nee. Voor een bezorging rekenen wij 5,50 voor ieder adres in heel Nederland.